viernes, 5 de febrero de 2016

BENVINGUT/DA



Tot i la meva indescriptible atracció cap al món de la literatura, no sóc més que un simple estudiant captivat pels idiomes i les seves respectives cultures. Probablement d’aquí la carrera que estic cursant: Llengües i literatures modernes en rus i anglès a la Universitat de Barcelona.

Dit això, prefereixo no promulgar cap paràmetre que després no pugui cumplir. El blog no seguirà cap rumb que no sigui el de la meva pròpia interioritat i/o voluntat. Que no us escandalitzi el trobar-vos amb temàtiques tan dispars com cròniques de viatges o resums de l’actualitat política entre d’altres. 

Així doncs, per a tot aquell que em llegeixi –si és que hi ha algú-, només puc donar-li la benvinguda al meu petit espai de reflexió o distracció i desitjar-li que la seva lectura li sigui el més lleugera possible. El cafè intrínsec no respon a cap significat en concret i ha estat un nom escollit pràcticament a l’atzar en un dels meus moments de deliri. 

De la mateixa manera que amb la freqüència entre les publicacions, el contingut d’aquestes també estarà regit íntegrament per les ganes que tingui o deixi de tenir, i és que prefereixo no delimitar el blog de tal manera que pugui escriure en català, castellà, anglès, i qui sap si en un futur proper en rus.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

BENVINGUT/DA

Tot i la meva indescriptible atracció cap al món de la literatura, no sóc més que un simple estudiant captivat pels idiomes i les seves...